Wachttijden inzien via mijnRadboud

U kunt in de wachtruimtes de wachttijden voor uw afspraak inzien via mijnRadboud.

U vindt de wachttijden in het menu in mijnRadboud. Open daarvoor de mijnRadboud-app en kies in het menu voor ‘Wachttijden voor uw afspraak’. De wachttijden zijn zichtbaar vanaf een half uur voor uw geplande afspraak. Zodra u aan de beurt bent ziet u uw oproepcode zowel in mijnRadboud als op het beeldscherm in de wachtruimte.

Bij de menu-optie ‘Uw snelkoppelingen wijzigen’ in mijnRadboud kunt de optie ‘Wachttijden voor uw afspraak’ als keuze aangeven. Hierdoor komt dit onderdeel op het beginscherm van mijnRadboud te staan.

Patiëntenzorg Uw afspraak Aanmelden voor uw afspraak

U meldt zich altijd eerst aan bij de aanmeldzuil bij de ingang van het gebouw en daarna op de plek van uw afspraak.

Waarom moet u zich vaker aanmelden?

Bij het aanmelden bij de ingang van het gebouw worden uw gegevens gecontroleerd. En ontvangt u het overzicht van uw afspraken. Ontbreken er gegevens, dan wordt u doorverwezen naar de inschrijfbalie.

Bij het aanmelden op de plek van uw afspraak weet de zorgverlener dat u in de wachtruimte aanwezig bent. U wordt dan opgeroepen.

Hoe werkt het?

  • Bij de ingang van het gebouw scant u bij de aanmeldzuil de barcode. U vindt de barcode op uw afsprakenbrief of in de mijnRadboudapp onder Menu/Barcode en oproepcode. Uw barcode is persoonlijk en bij elk bezoek hetzelfde.
  • U ontvangt een ticket met een overzicht van uw afspraken.
  • Volg het routenummer op de borden naar uw (eerste) afspraak.
  • Daar scant u weer de barcode bij de aanmeldzuil en neemt u plaats in de wachtruimte.
  • Heeft u meer afspraken op één dag? Dan meldt u zich voor elke afspraak opnieuw aan bij de aanmeldzuil op de plek van uw afspraak.

Heeft u vragen over het aanmelden?

Onze gastvrouwen en gastheren helpen u graag. U vindt ze bij de ingang van de gebouwen en op de verschillende pleinen.

Persoons­gegevens aanpassen

Bent u verhuisd? Heeft u een andere huisarts? Of is er iets anders veranderd in uw persoonsgegevens? Geef het dan door bij de inschrijfbalie. lees meer

Persoons­gegevens aanpassen

Bent u verhuisd? Of is er iets anders veranderd in uw persoonsgegevens? Geef het dan door:

  • bij de inschrijfbalie bij de Hoofdingang of ingang Oost of bij de polikliniek waar u de afspraak heeft.
  • online via mijnRadboud. In mijnRadboud kunt u zelf een aantal persoonsgegevens (m.u.v. huisarts) wijzigen.  

 


Geen barcode ontvangen?

Heeft u voor uw afspraak geen barcode ontvangen? Dan kan een medewerker van de inschrijfbalie uw persoonlijke barcode uitprinten. Daarmee kunt u zich aanmelden bij de aanmeldzuilen.

Sneller naar uw afspraak?

U kunt vaak thuis al vragenlijsten invullen, zodat u sneller klaar bent met het aanmelden en meteen door kunt naar uw afspraak. Deze vragenlijsten vindt u in mijnRadboud. lees meer

Sneller naar uw afspraak?

U kunt vaak thuis al vragenlijsten invullen, zodat u sneller klaar bent met het aanmelden en meteen door kunt naar uw afspraak. Deze vragenlijsten vindt u in mijnRadboud.  Heeft u de vragenlijsten niet ingevuld? Dan wordt u via de aanmeldzuil doorverwezen naar de inschrijfbalie  

De vragen gaan onder andere over MRSA en BRMO. Dit zijn bacteriën die ongevoelig (resistent) zijn voor behandeling met de meeste antibiotica. We doen er alles aan om verspreiding hiervan in ons ziekenhuis te voorkomen.

Met behulp van de vragenlijst kunnen we beoordelen of u tot een risicogroep behoort van mensen die drager zijn van een resistente bacterie. Afhankelijk van de uitkomst van de vragenlijst kijken we of u getest moet worden op MRSA en/of BRMO.

We stellen deze vragen over MRSA en BRMO elke 3 maanden voor uw veiligheid en die van onze kwetsbare patiënten.


Afspraken Plein A0 gebouw A

Voor afspraken op Plein A0 gaat het oproepen iets anders. Als uw oproepcode op het scherm verschijnt, bent u aan de beurt. Meld u dan bij het aangegeven kamernummer.

lees meer

Afspraken Plein A0 gebouw A

Voor onderzoeken of medicijnregistratie op Plein A0 als voorbereiding op uw afspraak meldt u zich ook eerst aan bij de aanmeldzuil in de hal in gebouw A (route 646). Daarna gaat u naar Plein A0 op route 644. Daar scant u weer de barcode bij de aanmeldzuil en neemt u plaats in de wachtruimte. Als uw oproepcode op het scherm verschijnt, bent u aan de beurt. Meld u dan bij het aangegeven kamernummer.

Het kan ook voorkomen dat u na uw afspraak nog een onderzoek moet laten doen. U kunt hiervoor een afspraak maken bij de aanmeldzuil op Plein A0. Kies op het scherm voor Inloopafspraak.


Wachttijden en oproepcodes

In enkele gebouwen ziet u oproepcodes op het scherm in de wachtruimte. Als uw oproepcode op het scherm komt, bent u aan de beurt. U wordt opgehaald door uw zorgverlener.

lees meer

Wachttijden en oproepcodes

Op de beeldschermen in de wachtruimtes ziet u de wachttijden. In enkele gebouwen ziet u ook oproepcodes op het scherm.

Uw persoonlijke oproepcode vindt u in de afspraakbrief, in mijnRadboud en op uw afspraakticket. Als uw oproepcode op het scherm komt, bent u aan de beurt. U wordt opgehaald door de zorgverlener.

Kamernummers in beeld?

Komt naast uw oproepcode op het scherm ook een kamernummer in beeld? Dan gaat u zelf naar het aangegeven kamernummer en meldt u zich daar bij uw zorgverlener.

Dit is het geval op Plein A0, Plein A1 West bij Dermatologie en op plein F0 bij het Amalia kinderziekenhuis.

Bekijk de wachttijden in mijnRadboud

U kunt de wachttijden voor uw afspraak ook bekijken in mijnRadboud. Ga daarvoor naar mijnRadboud en kies in het menu voor ‘Wachttijden voor uw afspraak’.

Bent u aan de beurt? Dan ziet u uw oproepcode zowel in mijnRadboud als op het beeldscherm in de wachtruimte.


Wachttijden inzien via mijnRadboud

U kunt in de wachtruimtes de wachttijden voor uw afspraak inzien via mijnRadboud.

lees meer
  • Medewerkers
  • Intranet