.aspx?width=534&height=356&ext=.jpg&type=BlockColumn1Zoom1)
.aspx?width=534&height=356&ext=.jpg&type=BlockColumn2Zoom1)
Over de cursus
Tijdens deze scholing worden de volgende onderdelen behandeld:
Arbowet / Risico Inventarisatie & Evaluatie / Wet verbetering poortwachter / Probleemanalyse / Inzetbaarheidsprofiel / Reïntegratieverslag / Conflicten in de werksituatie / Praktijkopdrachten.
dag 1 > 10 maart
dag 2 > 12 maart (online)
dag 3 > 9 april (online)
dag 4 > 21 mei
dag 5 > 18 juni
dag 6 > 25 juni
Inschrijven
Helaas kunt u zich hier niet meer voor inschrijven.In het kort
-
De basisleergang is bedoeld voor artsen die reeds werkzaam zijn in de bedrijfsgezondheidszorg.
-
6 dagen online en fysiek onderwijs, 10 maart 2025 (fysiek), 12 maart (online), 9 april (online), 21 mei (fysiek), 18 juni (fysiek) en 25 juni (fysiek). Bij inschrijving is het verplicht tot het volgen van in ieder geval dag 1 om volwaardig de rest van de leergang te kunnen volgen.
-
6 dagen (9.00-16.30) online en fysiek onderwijs en 3,5 dag voorbereiding.
-
Minimaal 1 maand werkzaam zijn in de bedrijfsgeneeskunde als de leergang van start gaat.
-
€2500,-
-
Accreditatie is aangevraagd bij ABsG.
-
Bij annulering tot uiterlijk 14 dagen van tevoren brengen we €50,- administratiekosten in rekening. Bij annulering na deze termijn het volledige bedrag.

Locatie Voor fysieke bijeenkomsten
Van der Valk Nijmegen-Lent
Hertog Eduardplein 4
Nijmegen-Lent
Routebeschrijving
Routebeschrijving
Meer weten? Neem contact op
Yvonne Savelkoul-Broekman
Projectmedewerker
contactformulier