Uw afspraak voorbereiden
Heeft u binnenkort een afspraak bij Tandheelkunde? Op deze pagina vindt u alles wat u moet weten over uw afspraak bij onze afdeling. Bijvoorbeeld hoe u zich voor kunt bereiden en wat uw rechten en plichten zijn. Maar ook praktische informatie zoals hoe u hier kunt komen en waar u kunt parkeren.Meenemen naar uw afspraak
- Identiteitsbewijs
- Verzekeringsbewijs
- Actueel overzicht medicijnen
- Verwijsbrief (als u deze heeft)
Bereikbaarheid Tandheelkunde
Locatie Nijmegen adres en route
Bezoekadres
Philips van Leydenlaan 25
6525EX Nijmegen
Parkeer uw auto tegen normaal tarief (€2,30 per uur) op de parkeerplaats recht tegenover de ingang van het Tandheelkunde gebouw. Een dagkaart is bij de automaat te verkrijgen voor €11,50, hiermee kunt u 24 uur in en uit rijden. Een week- en een maandkaart zijn verkrijgbaar bij de Meldkamer, te vinden bij de hoofdingang van het ziekenhuis. Deze kaarten kosten €31,- en €90,-. Vlak voor het gebouw van Tandheelkunde zijn 3 invalide parkeerplaatsen en 2 laden en lossen plaatsen waar de taxi even kan staan.
U kunt uw auto ook parkeren in de parkeergarage onder het Grotiusgebouw. Het tarief bedraagt €2,- per uur met een maximum van €10,-. Bij de betaalautomaten op het terrein kunnen de parkeerkaarten met pin of creditcard worden afgerekend. Contant betalen is niet mogelijk.
Met de fiets
Aan de linkerkant van het gebouw bevindt zich de fietsenkelder. Nadat u uw fiets heeft geparkeerd, kunt u vanuit de kelder via de “Patiënten ingang” het gebouw binnenkomen. Gelijk achter deze deur vindt u een lift die naar de begane grond, de eerste en de tweede verdieping leidt. Rechts om de hoek is de trap.
Op de begane grond komt u uit midden in het gebouw.
Voor gebruik van de aanmeldzuil dient u zich in de richting van de hoofdingang te begeven.
Huispostnummer: 309
Routebeschrijving
Parkeertip
Voor de deur van Tandheelkunde is het aantal parkeerplaatsen beperkt. U kunt ook terecht in de parkeergarage van het Grotiusgebouw, op Montessorilaan 10.Werkwijze Tandheelkunde
Wachtkamer
De arts met wie u een afspraak heeft, haalt u op uit de wachtkamer. Wij proberen altijd op tijd te werken. Toch lopen afspraken soms onverwachts uit. lees verderWachtkamer
U wordt opgehaald uit de wachtkamer. Wij proberen op tijd te werken. Toch lopen afspraken soms onverwachts uit. Wacht u langer dan 20 minuten? Informeer dan bij de baliemedewerker(s) wat er aan de hand is. Zij kunnen meestal een indicatie geven van de actuele wachttijd.U helpt mee de wachttijden kort te houden door op tijd te zijn. Houd bijvoorbeeld rekening met files en de tijd die u nodig heeft om een parkeerplaats te vinden. Soms lijkt het alsof patiënten die later binnenkomen, toch eerder worden geholpen. Dit komt dan doordat patiënten op volgorde van afspraak worden geholpen en niet op volgorde van binnenkomst.
Onderzoek
Tijdens uw eerste afspraak stelt de arts u vragen over uw klachten, het beloop en bijvoorbeeld of deze klachten ook in uw familie voorkomen. Soms is meer onderzoek nodig, zoals röntgenfoto’s. Wij proberen te regelen dit meteen te doen. Als dat niet lukt, maken we een afspraak op een andere dag.
Tarieven en facturering
Als patiënt van de onderwijspraktijk Tandheelkunde ontvangt u een onderwijskorting. Facturering wordt gedaan door Netpoint Factoring.
lees meerTarieven en facturering
Hier vindt u tariefinformatie voor de verschillende behandelafdelingen binnen Tandheelkunde. Er is een financieel voordeel voor u als patiënt van de onderwijspraktijk Tandheelkunde, u ontvangt een onderwijskorting.
De onderwijskorting zorgt ervoor dat onze tarieven ongeveer 20% lager liggen dan bij een reguliere tandartspraktijk. Behandelingen in een specialistische afdeling kennen geen onderwijskorting. De facturen die u van ons krijgt kunt u indienen bij uw zorgverzekeraar.
- Tarievenlijst Onderwijspraktijk Tandheelkunde 2024
- Tarievenlijst en Algemene Bepalingen tandheelkundige zorg 2024
Facturen via Netpoint Factoring
Wij hebben het verzenden en innen van onze declaraties uitbesteed aan Netpoint Factoring BV. Netpoint stuurt op ons verzoek de declaraties rechtstreeks naar uw zorgverzekeraar. Afhankelijk van uw verzekeringspolis ontvangt u een declaratie voor het (rest)bedrag. Wordt de behandeling volledig vergoed, ontvangt u geen declaratie. Indien wij met u afspreken dat de declaratie per email gaat, ontvangt u per email een melding dat er een nieuwe (rest)declaratie klaar staat. Via deze melding kunt u direct via iDeal betalen of via een link inloggen in uw eigen omgeving in www.uwdeclaraties.nl. Hier vindt u een overzicht van uw declaraties, kunt u declaraties downloaden en kunt u reageren bij eventuele vragen. Ook kunt u bij vragen telefonisch contact opnemen met Netpoint tijdens werkdagen van 08:30 tot 17:00 via 0416-541509 (lokaal tarief).