8 juli 2020


In de vergadering van onze Commissie Transmurale Samenwerking eind mei zijn besluiten genomen over de toegangstijden, urgentiestatus en de uitvraag van de COVID-19-status in Zorgdomein.

Toegangstijden en urgentiestatus

De toegangstijden voor specifieke zorgproducten in Zorgdomein worden zo correct mogelijk weergegeven. Wanneer u vindt dat uw patiënt eerder gezien moet worden dan de gecommuniceerde toegangstijd, neemt u zelf contact op met het betreffende specialisme. De Commissie Transmurale Samenwerking ziet dan ook geen meerwaarde in het uitvragen van de urgentiestatus. Deze functionaliteit gaan we daarom niet gebruiken in Zorgdomein.

Uitvraag van COVID-19-status

Vlak voor hun afspraak in het Radboudumc stellen wij patiënten alle benodigde vragen over de COVID-19-status. Een uitvraag in Zorgdomein hierover is daarmee overbodig. Daarom wordt deze uitvraag op het moment van verwijzen niet geïmplementeerd in Zorgdomein.

Ook een onderwerp voor de CTS?

In onze CTS zitten specialisten van het Radboudumc en huisartsen uit de regio. Doel van de CTS is het verbeteren van de samenwerking tussen het Radboudumc en zorgpartners in de regio Nijmegen. Wilt u een onderwerp agenderen voor een vergadering van de CTS? Mail dan naar Felix de Graaf, coördinator samenwerking 1e en 2e lijn: felix.degraaf@radboudumc.nl.

Meer nieuws

  • Medewerkers
  • Intranet