De nieuwe digitale receptionist Emma is begonnen bij ingang Oost. Ze vult de receptionisten van het Radboudumc aan, doordat ze wordt ingezet op momenten dat er geen receptionist aanwezig is, namelijk in de avonduren en weekenden. Vanaf nu kunt u áltijd bij deze ingang terecht met vragen, via een verbinding met de receptie van de hoofdingang.
Emma spreekt u aan zodra u voor de digitale receptie staat. Ze beantwoordt de veel gestelde vragen, voor nu alleen nog in het Nederlands, Engels en Duits. In het keuzemenu op het scherm kunt u per onderwerp verschillende vragen en antwoorden vinden. Bent u bijvoorbeeld op zoek naar een routenummer? Dan kunt u in het menu de plattegrond van ingang Oost bekijken. Ook bekijkt u de plattegrond eenvoudig op uw mobiele telefoon, door een QR-code te scannen.
Live beeldverbinding met receptie
Als er bij de ingang geen receptionist aanwezig is en u het antwoord niet kunt vinden, dan kunt u verbinding maken met de receptie van de hoofdingang. Via een beeldverbinding ziet u de receptionist bij de hoofdingang groot in beeld en kunt u uw vraag stellen. Hierdoor kan de receptionist u verder helpen.
Uw ervaring telt
Emma is een mooie aanvulling op de receptie van het Radboudumc, en een goed alternatief voor de momenten waarop er geen receptionist fysiek aanwezig is bij ingang Oost. We zijn erg benieuwd hoe u deze aanvulling op onze receptie ervaart. Daarom vragen we u om uw feedback achter te laten via de digitale receptie.
De nieuwe digitale receptionist Emma bij ingang Oost.
-
Meer weten over deze onderwerpen? Klik dan via onderstaande buttons door naar meer nieuws.